Crònica: Gin Xoriguer SELAGIS – ESPORT I SALUT

Un estel·lar Gin Xoriguer SELAGIS retorna al camí de la victòria i guanya per 18 punts en un partit impecable. SELAGIS 44-26 ESPORT I SALUT

 
Tal i com s’havia avançat en la prèvia que feia ahir aquest mateix diari, l’staff tècnic del Gin Xoriguer SELAGIS havia preparat especialment aquest enfrontament. La reacció dels jugadors davant l’emoció amb la que es vivia des de les darreres hores aquest partit no va tardar en arribar i ahir, al Poliesportiu Verneda, el SELAGIS es va retrobar amb la victòria.

L’ambient al vestuari abans de sortir a la pista ja denotava un canvi en la moral dels jugadors verd-i-blancs. I així es demostrava al primer quart, quan els xoriguers varen sortir en tromba amb un 7-0 inicial per acabar amb un més que esperançador 14-6 al final del quart.
 
En el 2n quart, lluny de la relaxació, el SELAGIS continuà amb la mateixa dinàmica, amb una defensa agressiva que feia recordar el SELAGIS de temporades anteriors i una inusual claredat en atac. Això permetia somiar, però lluny dels somnis, l’equip dels cigales agafava, en acabar la primera part, una renda d’11 punts per afrontar la recta final del partit amb certa calma. Final 2n quart 24-13.
 
Si bé l’actuació dels verd-i-blancs estava sent impecable, en la represa del partit es va notar una certa relaxació en les files xorigueres què, d’alguna manera, permetia a l’ESPORT I SALUT mantenir-se dins del partit, posant-se a al minut 27 a 6 punts (27-21) amb un triple. Però la contestació de Ramón Madueño des de la línia de 6.25 en la següent jugada posava les coses al seu lloc. Final 3r quart 32-21.
 
El bon joc en tots el sentits dels jugadors del SELAGIS va omplir de confiança tot l’equip, i en una darrer quart estel·lar, El Gin Xoriguer va arrasar amb un ESPORT I SALUT que es veia incapaç d’aturar l’allau verd-i-blanc. Final partit 44-26.
 
En un entrevista efectuada a S. Cardona, que ahir va assumir la direcció del partit com a entrenador degut a la seva lesió de menisc (en substitució de Laura “Braços”) ens diu el següent: “L’equip ha demostrat que pot fer molt més del que ha fet durant tota la temporada, és qüestió de motivació i confinaça.”
 
Ramón Madueño: “Els triples m’han entrat i ens han permès mantenir una distància mínima, però el mèrit és de tot l’equip.”
 
Albert Fornés: “M’omple d’orgull ser capità d’aquest equip. Avui tots hem estat capitans.”
 
Omar Sasso: “He fallado algún tiro libre, pero me he sentido cómodo en defensa, sé que he ayudado al equipo.”
 
Oscar Moreno: “He anotat i m’he sentit fort en defensa, estic content de la meva actuació, l’equip m’ha empès a millorar.”
 
Sergi Escobar: “Veient la dinàmica dels darrers partits no pensava que el meu debut acabés en victòria, però ha estat possible. Els companys m’han acollit estupendament, sé que podré ajudar a mida que m’adapti a l’equip.”
 
Adrián Fernández: “No siempre sale todo perfecto, y hoy, gracias a cada uno de nosotros, lo hemos brodado. Creo que he estado a la altura.”
 
Pau Blasco: “He pogut agafar molts rebots gràcies a la bona defensa en general. Hem jugat esplèndidament al darrera, però em quedo amb el meu 2+1.”
 
Marc Guillén: “Noto que he dirigit bé l’equip, una de les claus del partit ha estat la rotació de pilota en atac. Estic content, torno a creure en aquest equip.”
 
Cristian Martínez: “Crec que, finalment, m’estic adaptant a l’equip, ho demostra la sintonia amb Marc Guillén, avui li he apuntat una assistència amb la meva canasta.”
 
Jordi Asenjo: “Evidentment les rotacions de banqueta han ajudat a mantenir la intensitat en defensa, però hem sabut jugar amb sang freda en atac, ha estat increïble.”
Anuncis

Deixa un comentari

